IMG_4982

Підсумки 2019 року

У 2019 фокус нашої команди був на роботі з представниками малих міст центру України і таким він був у цифрах:

🔸 14 – міст Центральної України охоплено
💛 15 – ініціатив реалізовано
💛 3100 – осіб залучено до реалізації цих ініціатив
🔹 >25 – #ГодинЗмін проведено
🔹 26 – зовнішніх тренерів і спікерів залучено до наших проектів
🔸 9 представників малих міст відвідали з навчальним візитом Берлін
🔹 2 – інтерактивні гри #ТвійВибір проведено у громадах
🔹 9 – населених пунктів підхопили естафету кампанії #ЯТебеБачу
💛 6700 – осіб залучено до кампанії #ЯТебеБачу

Основні партнери Організації:

– Global Project Partners в рамках програми “Східне партнерство” від МЗС Німеччини
– ПРООН
– Міністерство молоді та спорту України
– Nestle Ukraine – лідер у сфері виробництва продуктів харчування, команда якого налічує понад 4500 співробітників;
– Sigma Software – одна з провідних українських ІТ компаній та Sigma Software University – навчальний підрозділ ІТ компанії;
– Холдинг Емоцій Fest Lokal – компанія, яка за 11 років зросла до 2 тисяч співробітників, має 9 напрямків бізнесу та є невід’ємною частиною міста Львів.
Крім цього, ще кілька десятків організацій виступили партнерами проектів Організації в рамках регіональних соціальних і антикорупційних ініціатив учасників, надаючи фінансову, інформаційну та іншу ресурсну підтримку учасникам проекту.

Реалізовані ініціативи

– затверджено Положення про громадський бюджет (Дашів)
– створення музею місцевої вишивки в селі Нова Дача на базі Новодачинського СБК (знайдено приміщення та спонсора)
– збудовано та встановлено будиночки для котів, запроваджено Bookracing (Сміла)
– створення музею М. Бенардоса (попередня домовленість з міською радою про підтримку) (Фастів)
– запущено процес формування положення про інвентаризацію майна, яке на балансі міськради; розроблено концепт антикорупційного симулятора та отримано перемогу в номінації «Інновація для доброчесності» (Коростишів)
– створено Молодіжну раду при Вишгородській РДА
– створення МКЦ (досягнуто попердньої домовленості про безкоштовну передачу від “Вайдман” на баланс ГО приміщення будинку культури, у разі надання якісного бізнес-плану з його розвитку (Малин)
– громадська сортувальна станція “Еко Вишня” (проведені попередні обговорення на сесії, подано новий проект на розгляд сесії) – Вишеньки
– встановлення баків для сортування сміття в навчальних закладах селища (досягнуто домовленості про вивезення з місцевим підприємцем) – Приютівка
– соціальна адаптація дітей із девіантною поведінкою через створення відеороликів; створення кіногуртка та облаштування мінікінотеатру (відібрано дітей для участі у зйомках, залучено бізнес до закупівлі обладнання) – Корюківка
– запровадження в усіх навчальних закладах області Тижня дитячої безпеки в соціумі (передано колективне звернення в обласний департамент освіти, проведено безпекові зустріч у школах і дисадках, досягнуто домовленості з 20 викладачами щодо проведення акції “щеплення безпеки” у своїх школах) – Мала Виска
– рішенням сесії створено робочу групу з формування оптимальної мережі освіти в Приютівській ОТГ
– започатковано лекторій на базі бібліотеки, який є частиною концепції створення молодіжного центру
– Рішеннями сесії обмежено використання поліетиленових пакетів у магазинах та точках продажу товарів; а також заборонено використання, розміщення, покладання та реалізацію на об’єктах благоустрою на території міста Миргорода продукції з синтетичних полімерів (штучних квітів, вінків, корзин тощо). В одному з магазинів роздрібної торгівлі почали використовувати для пакування багаторазові тканинні еко-торбинки замість поліетилену.
– створення рекреаційної зони в селищі Немішаєве – Яру (проведено картування території; Входження в екологічну робочу групу; Інспекція берегів Топірця разом з екологічною службою; Розроблено макет бізнес моделі розвитку)

Запущено кампанію #ЯТебеБачу

#ЯТебеБачу – просвітницький захід, який переріс в кампанію та був присвячений темі видимості пішоходів і велосипедистів на дорозі у темний час доби, що включав проведення майстер-класу з виготовлення світловідбивних брелоків – флікерів.

Кампанія стартувала у Львові з пішоходно-велосипедної акції #ЯТебеБачу. Захід підтримала Поліція Львівської області, представники Європейської консультативної місії, які надали браслети-світловідбивачі, світловідбивні елементи для транспорту, а також спеціальні жилети.

Партнерами заходу виступили: Пластикс-Україна, Бізнес Прайм, мережа магазинів Аврора (надали кошти для придбання необхідних матеріалів та інструментів для МК), а також підприємці та профільні організації: Львівська Асоціація Велосипедистів, bmx-спільнота.

Пізніше ще 9 міст підхопили естафету і загалом її безпосередніми учасниками стало більше
6700 осіб (переважно школярі та вчителі).

Далі буде,
ГО Відкритий простір