1

Як налагодити взаємодію зі ЗМІ та ефективно використовувати соціальні мережі

В травні започаткували рубрику #РецептиТренерів, в якій ділимось на Facebook актуальними порадами для громадських активістів. Знайомимо вас з рецептом по взаємодії зі ЗМІ від співзасновника Клубу піарників НУО Олександра Равчева.

– Перше правило комунікації – вона віртуальна і суб’єктивна. Події, які потрапляють в інформаційний простір, не обов’язково є важливими та цікавими. І так само якщо ваші події не потрапляють в інфо простір, це не означає, що вони не важливі чи не цікаві.

– Щоб досягнути успіху в комунікації потрібно подавати інформацію в максимально простій і адаптованій формі. Тут – менше, значить краще. Читачі та слухачі не будуть розшифровувати ваші професійні терміни, складні метафори і ліричні відступи.

– Найкращим буде не розказувати, а показати аудиторії вашу ідею. Хороша візуалізація допомагає подолати різні картини світу, які люди мають у своїх головах.

– Коли ви починаєте якийсь проект, пам’ятайте, що вам потрібен буде центральний інформаційний ресурс – сайт чи сторінка в Інтернеті, де буде зберігатись вся інформація про події в рамках проекту.

– Використовуючи соціальні мережі, не забувайте нагадувати про себе, розміщуючи публікації, які може і не стосуються безпосередньо вашої діяльності.

Слідкуйте за нами на Facebook та YouTube, щоб дізнаватись більше 🙂